Tatiana Nevolná: Regionálna karta Rezortu Piešťany ponúkne zľavy aj Piešťancom

  • Rozhovory / Kultúra a spoločnosť / Piešťany
  • 25. októbra 2021, 00:01

S prvou dámou cestovného ruchu v našom regióne Ing. Tatianou Nevolnou sme sa po ukončení druhej letnej „covid“ sezóny rozprávali o plánoch a víziách Oblastnej organizácie cestovného ruchu Rezort Piešťany, ktorej je už dva roky výkonnou riaditeľkou.

„Radi by sme dosiahli, že vždy, keď si bude niekto chcieť pozrieť, či sa niečo v Piešťanoch deje, ako prvé mu napadne napísať do prehliadača kalendar.rezortpiestany.sk,“ deklaruje Tatiana Nevolná, výkonná riaditeľa OOCR Rezort Piešťany. (Autor: Juraj Sedlák)

Piešťany patria k najpopulárnejším destináciám cestovného ruchu na Slovensku. Je to status, ktorý sa dlhodobo buduje, odvíja sa od mnohých faktorov a je založený na spolupráci mnohých subjektov. Popularita je zároveň krehká hodnota. Piešťany a kúpele navyše žijú z imidžu, ktorý mali v minulosti. Veľa sa toho v Piešťanoch mení, ale zároveň aj nezmenilo. Čo by ste povedali neprajníkom a večne nespokojným komentátorom na sociálnych sieťach, ktorí tvrdia, že sa tu „nič nedeje”?

Piešťany sú nádherné mesto. Svojou jedinečnou kúpeľnou atmosférou, krásnou architektúrou a nádhernými parkami a prírodou priamo v centre, ktoré nemá asi žiadne iné mesto na Slovensku. Cez Piešťany preteká najdlhšia slovenská rieka Váh, máme aj vodnú nádrž Sĺňava a množstvo vodných plôch, ktoré nám umožňujú ponúkať vodné aktivity, ktoré mnohé mestá nemajú k dispozícii. Matka príroda bola k Piešťanom naozaj štedrá aj v podobe termálnej minerálnej liečivej vody a bahna. Piešťany majú čo ponúknuť – atmosféru prímorského mesta, históriu, prírodu, oddych, zdravie, kultúru, gastronómiu, športové vyžitie, architektúru – komplexný regionálny zážitok.

Nikto nie je dokonalý, každý máme svoje chyby. Mestá a obce taktiež, len záleží na tom, či si chceme všímať to dobré, čo nám ponúkajú, alebo sa budeme zameriavať na všetky chyby a nedokonalosti. Myslím si, že niektorí domáci si ani neuvedomujú a nevedia oceniť, čo doma majú. Ľudia sú možno príliš zaslepení inými povinnosťami, aby vnímali dennodenné krásy. Ak niekto tvrdí, že sa v Piešťanoch nič nedeje, nech sa skúsi pozrieť do kalendára podujatí na stránke kalendar.rezortpiestany.sk. Podľa mňa je tu množstvo akcií.

Piešťany sú unikátne tým, že na jednom malom, príjemnom, útulnom a nepreplnenom mieste plnom slnka, prírody a vody je všetko. Krásne centrum mesta, kúpele, vodné plochy, parky, kultúra, športoviská, gastronómia, história a množstvo zážitkov. Preto sú Piešťany ideálne pre zdravotný, kúpeľný, wellness, dovolenkový, prázdninový, voľnočasový, víkendový, športový, rodinný, MICE (meetings – incentives – conferences – exhibitions) pobyt, pre pobyt plánovaný, ale aj spontánny „hide-away“ únik z reality.

Ing. Tatiana Nevolná vyštudovala záhradnú a krajinnú architektúru na SPU v Nitre, osem rokov pracovala na marketingovom oddelení Kúpeľov Piešťany a dva roky je výkonnou riaditeľkou OOCR Rezort Piešťany.

Vo funkcii riaditeľky Oblastnej organizácie cestovného ruchu  Rezort Piešťany ste už čosi vyše dvoch rokov. Boli to roky, ktoré výrazne poznačila pandémia, lockdown a obmedzenia, a tie cestovnému ruchu príliš nepriali. Ako hodnotíte toto obdobie? Bol to čas na prípravu koncepcie rozvoja cestovného ruchu?

Rezort Piešťany ani v tomto ťažkom období nezaháľal. Nakoľko korona prišla veľmi krátko po mojom nástupe, toto obdobie sme využili na správne nastavenie interného, ale aj externého fungovania organizácie a vytvorili sme marketingovú a komunikačnú stratégiu Rezortu Piešťany. Samozrejme, s marketingom a propagáciou sme pracovali aj počas koronakrízy. V tomto ťažkom čase bolo veľmi vhodným krokom výraznejšie uchopiť tému lokálneho cestovania, resp. slovenskosti, dovolenky doma a pod., aby sme mohli z toho následne profitovať.

Prostredníctvom adaptácie známeho slovenského porekadla Všade dobre, doma najlepšie si Piešťany mohli prisvojiť univerzálnu domovskú slovenskú atmosféru, ktorá je v aktuálnom čase domáceho cestovania veľmi relevantná. Piešťany tým o sebe hovoria, že sú pre Slovákov domovom a bude im tam veľmi dobre. V kritických prvých rokoch „staycation“, teda dovolenkovania doma, je strategicky užitočné uchopiť si veľmi sympatický a príťažlivý význam Všade dobre, doma najlePiešťany a všetky aktivity Rezortu komunikovať s týmto významom.

Výhodou Slovenska je, že na veľmi malom území má prakticky všetko – slnko, vodu, prírodu, kultúru, hrady, zámky, archeologické náleziská, múzeá, galérie, gastronómiu, zážitky, športy, liečivé kúpele, krásne mestské centrá a prírodné oázy oddychu a relaxu, a to celé v príjemnom a magickom súžití s vodou… A veľkou výhodou Piešťan je, že majú všetko, čo má Slovensko, ale v malej, útulnej a veľmi príjemnej ľudskej mierke. Takže už v roku 2020 sme začali s komunikáciou „Všade dobre, v Piešťanoch najlepšie“. Ďalším krokom, ktorý chystáme v roku 2022, je spracovanie koncepcie rozvoja destinácie Piešťany.

Na čom všetko stojí a padá propagácia destinácie Piešťan z pohľadu organizácie, ktorú riadite? Predpokladám, že vaším cieľom nie je len pritiahnuť návštevníkov, aby sa do nášho mesta prišli pozrieť, ale aby sa sem aj opakovane a pravidelne vracali, najmä v čase, keď cestovný ruch stojí a padá prevažne na domácej klientele. Je to tak?

Áno, presne tak. Chceme vytvoriť magické „tretie miesto“, kde sa každý cíti dobre, rád sa sem vracia a zažije inú – lepšiu, príjemnejšiu a radostnejšiu – stránku života, ako je bežná rutina ľudskej každodennosti. Promovať Piešťany a okolie ako ideálne miesto návštevy pre ne-piešťanských rezidentov a poziciovať Rezort Piešťany ako značku zaujímavej, atraktívnej a preferovanej destinácie a odlíšiť ju od konkurenčných lokalít. Piešťany a okolie ponúkajú oddych aj všetkým aktívnym a pracovne vyťaženým ľuďom, ktorí skrátka len potrebujú načerpať sily. Ako som spomínala, v Piešťanoch máme špičkové ubytovacie a wellness kapacity, výbornú gastronómiu, pestré možnosti pre šport i poznávanie. Každý si u nás môže nastaviť presne takú dovolenku, po akej túži.

Nastúpili ste do organizácie, ktorá v minulosti nebola vnímaná príliš pozitívne. Čo všetko ste museli nastaviť inak, aby navonok pôsobila transparentne a hodnoverne?

Od roku 2020 sme v Rezorte Piešťany zaviedli novinku v podobe žiadostí o príspevok, aby sme takýmto spôsobom vniesli transparentnosť do prideľovania finančných prostriedkov našej organizácie. Každý, kto sa chcel uchádzať o pridelenie finančných príspevkov na projekt súvisiaci s rozvojom turizmu v tomto regióne, musel podať žiadosť. Projekty každý rok vyhodnocujeme na základe ich potenciálu a prínosu pre cestovný ruch na území pôsobnosti Rezortu Piešťany. Prijaté žiadosti posudzuje výberová komisia zložená zo siedmich členov: dvaja členovia sú z radov podnikateľských subjektov, dvaja zo samosprávy, predseda predstavenstva, výkonný riaditeľ a zástupca z dozornej rady Rezortu Piešťany.

Rezort Piešťany prešiel vďaka novému vedeniu doslova oživením, zmenili ste identitu, logo, spôsob propagácie vašej činnosti. Priblížili by ste nám tieto zásadné zmeny?

Modernizácia loga podporila snahy Rezortu Piešťany o efektívnu a cielenú komunikáciu celej destinácie a jej členov. S víťazom verejnej súťaže o nové logo Rezortu Piešťany sme i naďalej v kontakte a spolupracujeme pri vytváraní grafických podkladov alebo tvorbe dizajnu pre online kampane. Príde mi to ako veľmi dobrá voľba, pretože ako víťaz najlepšie pochopil myšlienku Rezortu Piešťany a vie ju veľmi pekne rozvíjať aj pri ďalších grafických prácach pre Rezort Piešťany.

Pre zviditeľnenie destinácie Piešťany realizujeme i infocesty pre novinárov. Na rozdiel od tlačovej konferencie je press trip menej formálny, preto je výborným nástrojom vytvoriť si s novinármi pozitívny „kamarátsky“ vzťah. Výstupom sú spontánne kvalitné články o destinácii Piešťany vo vybraných najväčších slovenských a českých týždenníkoch, mesačníkoch, online magazínoch, rádiách a TV.

Prostredníctvom Public Relations si budujeme vzťahy s verejnosťou a svojím okolím, prípadne s konkurenciou. Je to dlhodobý a cieľavedomý proces poskytovania informácií verejnosti s ohľadom na spätnú väzbu. Cieľom je vytvárať a podporovať vzájomné pochopenie a súlad organizácie s okolím. Dobré vzťahy s verejnosťou majú priamy vplyv na úspech organizácie a našich členov. Sú zamerané na udržiavanie a zlepšovanie vzťahov s kľúčovými partnermi, záujmovými skupinami a verejnosťou a zlepšovanie image Rezortu Piešťany. Prostredníctvom nákupu mediálneho priestoru sa snažíme zasiahnuť cieľové publikum Rezortu Piešťany a možnosť účinne pozicionovať značku Rezort Piešťany a destináciu Piešťany voči konkurencii a vytvárať príťažlivé kampane, ktoré oslovia cieľovú skupinu.

Zároveň sa snažíme neustále doplňovať našu fotobanku kvalitnými profesionálnymi fotografiami a zaujímavými videami, ktoré majú prezentovať a informovať o destinácii Piešťany. Na záver nemôžeme zabudnúť ani na tvorbu kvalitného a relevantného obsahu na našich sociálnych sieťach a webových stránkach. Za tieto výborné výsledky patrí poďakovanie aj našim agentúram a spoločnostiam iFocus, Castan media a zPiešťan, s ktorými spolupracujeme, a veľmi ma teší, že sa nám podarilo nájsť takých šikovných ľudí. Rada by som poznamenala, že sa snažíme na spoluprácu nájsť spoločnosti a šikovných ľudí hlavne z Piešťan a okolia, aby sme podporili náš región.

S akým rozpočtom hospodárite v tomto roku a prinieslo prerozdelenie týchto peňazí želané „ovocie”?

V roku 2021 pracuje Rezort Piešťany s rozpočtom viac ako 356-tisíc eur, pričom 114-tisíc z tejto hodnoty je dotácia, ktorú sme získali na základe podaného projektu na Ministerstvo dopravy a výstavby SR. Komisia vyhodnotila našu žiadosť o poskytnutie dotácie ako vyhovujúcu a minister dopravy a výstavby schválil dotáciu pre Rezort Piešťany v plnej výške. Na marketing a propagáciu máme z rozpočtu vyhradených približne 47 percent, na prevádzkové výdavky 27 percent, 24 percent ide na tvorbu a podporu udržateľných produktov cestovného ruchu, kde zastrešujeme aj podporu a spoluorganizáciu kultúrnych podujatí, po jedno percento je vyhradených pre infraštruktúru a vzdelávacie aktivity. Každé euro sa snažíme čo najefektívnejšie a čo najhospodárnejšie využiť, čo si myslím, že sa nám darí, výsledky je vidno i navonok a Rezort Piešťany je svojimi aktivitami omnoho viac „viditeľnejší“.

Rezort Piešťany má momentálne 23 členov a prezentuje, že v jednote je sila. Zaplatením minimálneho ročného členského príspevku tisíc eur sa ním môže stať ktorýkoľvek podnikateľský subjekt, obec a organizácia v regióne Piešťan. Akú službu od vás dostane ako protihodnotu?

Cieľová destinácia sa vyznačuje aj tým, že sa v nej nachádzajú potrebné ubytovacie i gastronomické zariadenia a možnosti zábavy či iného trávenia voľného času, no zážitok a spokojnosť návštevníka už iba organizácia zabezpečiť nezvládne. Na druhej strane zasa samotný hotel alebo gastro prevádzka nemá dostatok síl a prostriedkov, aby v konkurenčnom prostredí dokázali dostatočne propagovať svoj produkt aj destináciu Piešťany na všetkých potrebných trhoch. Hlavná výhoda členstva teda spočíva v združení síl a prostriedkov na dobudovanie potrebnej nekomerčnej infraštruktúry. Zjednodušene sa dá povedať, že Rezort Piešťany je platformou, kde sa stretávajú ponuka a dopyt. Na svoje plecia preberá väčšinu marketingu destinácie – zabezpečuje propagáciu a sprostredkuje predaj produktov. Ročné členské je vlastne marketingovým výdavkom.

Ako hodnotíte práve ukončenú druhú letnú „covidovú” sezónu v Piešťanoch z pohľadu rozvoja cestovného ruchu v našom regióne?

Možno mnohí očakávajú, že ju budem hodnotiť pozitívne, ale, bohužiaľ, to tak nie je. Na základe informácií od našich členov z pohľadu prenocovaní budeme na tom horšie ako v minuloročnom pandemickom roku 2020. Tento pokles prisudzujem tomu, že vlani sa ešte neočkovalo a ľudia ostávali dovolenkovať hlavne doma, na Slovensku. Spustením očkovania sme si otvorili brány na zahraničné dovolenky, preto mnohí ľudia uprednostnili svoj dovolenkový pobyt pri mori.

Ale, bohužiaľ, nenastal takýto zvrat aj smerom zo zahraničia na Slovensko. Vzhľadom na nelichotivé správy a následne vytvorený obraz Slovenska v zahraničí, že blokujeme naše hranice, sme pre zahraničných ľudí „nedostupnou“ krajinou a oni si preto nevybrali Slovensko ako dovolenkovú destináciu, aby sme možno aspoň nejakým spôsobom vyrovnali pokles domácich návštevníkov. Druhým obrovským problémom, s ktorým naši členovia bojujú, je nedostatok personálu od kuchárov, čašníkov až po upratovačky. Odvetvie cestovného ruchu je v tomto covidovom období veľmi nestabilné, tí naozaj dobrí boli nútení ešte v roku 2020 v čase tvrdého lockdownu hľadať si prácu niekde inde a mnohí sa späť do tohto segmentu už nevrátili.

Uveďte nosné podujatia, ktoré zviditeľňujú Piešťany a priťahujú do regiónu najviac návštevníkov.

Otvorenie letnej kúpeľnej sezóny, Piešťanské zlaté stuhy, medzinárodný festival Cinematik, Tradičné umelecké remeslá, Music Festival Piešťany, Victoria Regia a veľký potenciál má podľa mňa aj Street Art Festival.

Všetko je v dnešnej dobe na internete. Existuje množstvo aplikácií v cestovnom ruchu, ktoré propagujú, hodnotia a ponúkajú spätnú väzbu používateľom. Rezort Piešťany výrazne posilnil aj online propagáciu regiónu a vytvoril platformu, na ktorej sa propagujú podujatia (členov aj nečlenov Rezortu), dávate tipy na výlety, čo robiť, kde sa najesť a vytvárate video a fotoprezentácie. Ako však naučiť ľudí, čo navštevujú alebo chcú navštíviť Piešťany, aby si informácie o podujatiach hľadali vo vašom kalendári, na vašom webe a sociálnych sieťach? Aká je v tomto smere vaša stratégia?

Krásne ste to zhrnuli. Presne toto je naším cieľom! Naším zámerom nie je vytvoriť len ďalšiu platformu, na ktorej propagujeme a zoskupujeme podujatia v Piešťanoch a okolí. Chceme, aby kalendár Rezortu Piešťany ľudia aj reálne využívali. Vždy, keď si bude niekto chcieť pozrieť, či sa niečo v Piešťanoch deje, ako prvé mu napadne napísať do prehliadača kalendar.rezortpiestany.sk. Docieliť to chceme dlhodobou stratégiou neustáleho pripomínania. Či už je to prostredníctvom tlačových správ ohľadne podujatí, ktoré médiám rozposielame aj s informáciou, že všetky podujatia nájdu na tejto webovej stránke, ale aj neustálou propagáciou na sociálnych sieťach a online svete. Uvažujeme i o tom, že by sme sa spojili s piešťanskými tlačenými médiami a vydávali u nich prehľadný týždenný kalendár v tlačenej forme s odkazom na online verziu, aby sa kalendár dostal čo najviac do povedomia. Taktiež uvažujeme o možnostiach, ako túto informáciu dostať k čo najviac hosťom, ktorí sa ubytovávajú v hoteloch.

Piešťany sú kúpeľné mesto, chodí sem mnoho návštevníkov na liečenie, sťahujú sa sem dôchodcovia. Čo dokáže ponúknuť náš región mladšej generácii?

Pre rodiny s deťmi vedia Piešťany ponúknuť kvalitne strávený čas a vždy niečo nové, vždy niečo iné. Pre každého z rodiny. Je tu množstvo parkov priamo v centre, kde sa môžete s dieťaťom prechádzať a objavovať krásy prírody, cez cestu vám hopkavým krokom prebehne veverička, len na skok do prírody na turistické chodníky a zaujímavosti. Obdivovať lekná, labute, čajky, vtáčiu mini zoo na Kúpeľnom strove, zabicyklovať si na kolokruhu, zastaviť sa na jednom z početných detských ihrísk. Knižnica spolu s Centrom voľného času Ahoj ponúka množstvo aktivít a program pre deti. Previezť sa na turistickom vláčiku alebo sa plaviť loďou. Staršie deti si môžu užiť leto na vode na paddleboardoch alebo vyskúšať iné vodné športy. A mnoho ďalšieho…

Piešťany sú vhodnou destináciou i pre mladé dvojice, ktoré môžu stráviť Valentína a romantické víkendové pobyty, sezónu festivalov alebo stráviť leto pri vode. Pre mladých športovcov a športovkyne ponúkajú Piešťany množstvo športovísk a možností na aktívne strávenie voľného času.

Za posledné obdobie odišlo z Piešťan niekoľko festivalov a akcií. Spomeniem Grape, ktorý dokázal v prvej vlne pandémie zorganizovať zaujímavú malú verziu Grapu – Park duševného zdravia, alebo populárna Lodenica. Nie je to pre cestovný ruch strata?

Samozrejme, každé podujatie, ktoré malo v Piešťanoch tradíciu, je pre cestovný ruch strata. Verím však, že ako niektoré podujatia odišli, nejaké nové zaujímavé podujatia zasa prídu.

Ľudia zbožňujú zľavy, ktoré sú populárnym nástrojom marketingových kampaní. V minulosti sa hovorilo o zľavách pre Piešťancov na služby kúpeľov atď. Uvažujete s členmi Rezortu Piešťany o takejto podpore cestovného ruchu priamo doma v Piešťanoch?

Veľmi aktuálna otázka. Už minulý rok sme avizovali, že pripravujeme regionálnu kartu Rezortu Piešťany. Bohužiaľ, jej spustenie pribrzdil lockdown, ktorý sa spustil v októbri a trval niekoľko mesiacov. Uvoľnenie opatrení potom prišlo tak náhle, že mnohé prevádzky sa nemali čas ani poriadne pripraviť na spustenie po niekoľkomesačnom lockdowne. A nehovoriac o nedostatku pracovných síl v gastro a hotelovom priemysle. Aj keď sme sa snažili pripraviť zaujímavé ponuky, všetci boli príliš zaneprázdnení a snažili sa dohnať straty vzniknuté počas lockdownu. V priebehu najbližších týždňov budeme dávať výzvu, aby sa podnikateľské subjekty zapojili do projektu regionálna karta Rezortu Piešťany, určite budeme o tom informovať aj v týždenníku Piešťanský týždeň. Verím, že sa zapojí množstvo subjektov a ponúkneme zaujímavé zľavy alebo výhody nielen pre Piešťancov, ale i turistov.

Propagácie destinácie a realita sú spojené nádoby. Mnohí návštevníci, ale aj obyvatelia mesta sa cítia v Piešťanoch ako na dovolenke, ale všímajú si i nedostatky ako chátrajúce budovy, rozbité cesty a služby, ktoré sa dajú neustále vylepšovať. Rezort Piešťany na výzor mesta nemá veľký vplyv. Netrápi vás táto nemohúcnosť?

Áno, je to pravda, Rezort Piešťany toto, bohužiaľ, nevie ovplyvniť. Mnohí ľudia však nevedia, že toto spadá pod kompetenciu mesta alebo vlastníkov budov a často sa stretávam s tým, že sa ľudia sťažujú, prečo s tým Rezort Piešťany nič neurobí. Na druhej strane si myslím, že každé vedenie mesta sa snažilo, snaží sa a aj sa bude snažiť zveľaďovať mesto a snaží sa urobiť maximum. Avšak rozpočet nie je neobmedzený… A nie vždy všetko ide tak ľahko vyriešiť, ako si myslíme. Možno, ak by sa viac komunikovalo verejnosti, prečo sú niektoré budovy a cesty v takom stave, možno by to ľudia lepšie prijali a pochopili. Dokonca si viem predstaviť, že s niektorými by sa dal spojiť veľmi zaujímavý príbeh, vďaka ktorému by boli zaujímavé aj v takom stave, v akom sú. To by mohlo napríklad zaujať nejakého investora.

Rezort Piešťany a vy osobne ste sa výrazne angažovali aj pri zriadení veľkokapacitného očkovacieho centra na Kúpeľnom ostrove. Aj napriek tomu, že okolo očkovania je toľko polemiky, toto centrum bolo pre obyvateľov Piešťan a regiónu prínosné. Ako to vnímate z vášho pohľadu?

Chcela som napomôcť tomu, aby sa Piešťany, ale aj celé Slovensko mohlo čo najskôr dostať z pandémie. Pandémia cestovnému ruchu spôsobila obrovské straty a aj týmto spôsobom som chcela napomôcť k zlepšeniu situácie. Mnohí obyvatelia tak mali možnosť dať sa zaočkovať v blízkosti svojho bydliska, v príjemnom prostredí Kúpeľného ostrova. A, samozrejme, v kolektíve veľmi príjemných a milých ľudí. Počas koordinovania očkovacieho centra som sa stretávala aj so situáciami, keď odo mňa ľudia chceli, aby som ich rodinného príslušníka presvedčila na očkovanie. Presvedčiť niekoho som, samozrejme, odmietla, pretože to má byť každého slobodné rozhodnutie. V takomto prípade som odporučila konzultáciu s jedným z lekárov z nášho očkovacieho centra, aby sa poradil a vysvetlil, z čoho má obavu. A nech sa po odbornej konzultácii rozhodne, či na očkovanie pristúpi alebo nie.

Aké sú vaše vízie s Rezortom Piešťany do blízkej budúcnosti? Čo všetko chystáte a o čom trebárs snívate pri propagácii Piešťan a okolia?

Vízií mám ja, ale aj predstavenstvo naozaj mnoho… Nakoľko je však Rezort Piešťany personálne poddimenzovaný, na ich realizáciu a uvedenie do praxe je treba trocha dlhšie čakať. Mojou víziou je vytvorenie destinačného webu so všetkými možnosťami trávenia voľného času, všetkými možnosťami výletov do okolia pre turistov, ale i bicyklistov s detailmi a peknými fotkami a videami, zaujímavosťami z Piešťan a okolia a tajnými tipmi, ktoré dokonca nepoznajú ani domáci obyvatelia. Na stránke by si návštevníci mohli naplánovať jednotlivé aktivity na počet dni, ktoré plánujú v Piešťanoch zostať, aby na nič nezabudli.

Cez webovú stránku by sme predávali i regionálne produkty a suveníry, ktoré by nám pomohli vytvoriť šikovní umelci z Piešťan. Taktiež by som chcela spojiť všetkých sprievodcov a ponúkať pravidelné turistické prehliadky zamerané na rôzne témy, napr. architektúra, história, pozorovanie vtáctva, bahenná kuchyňa, organizované turistické výlety do okolia a množstvo ďalších tematických prehliadok, ktoré by si ľudia mohli zakúpiť na našej webstránke.

Pre posilnenie digitálnej komunikácie plánujeme vytvoriť aplikáciu so všetkými týmito informáciami aj s prehľadom podujatí. Za absolvovanie jednotlivých záujmových bodov by ľudia mohli v appke získavať body ako v nejakej hre. Vytvoriť chceme free wifi zóny na frekventovaných miestach, ktoré by pred prihlásením odkazovali na náš web s informáciami o destinácii a appke, aby sme k návštevníkom dostali čo najviac informácií, čo všetko sa dá v Piešťanoch a okolí robiť.

Spolu s ďalšími kultúrnymi inštitúciami chceme pripravovať nové veľké nosné podujatia, pripraviť zaujímavý design do centra Piešťan, ktorý bude lákať ľudí sa tam odfotiť a postnúť to na sociálne siete – niečo, čo im zarezonuje a budú si to spájať s Piešťanmi a naozaj mnoho ďalších nápadov.

Čo máte rada na Piešťanoch, kam rada chodíte mimo pracovných povinností?

Na Piešťanoch mám rada pokojnú kúpeľnú atmosféru. Je tu množstvo zelene, krásna príroda, parky, kde nechýbajú jazierka s leknami, množstvo podujatí, máte sa kde prejsť s dieťaťom mimo rušných ciest plných áut. A hlavne sa mi páči, že v Piešťanoch máme všetko blízko – bicyklom, kolobežkou aj pešo.

84 Shares

Najnovšie správy

sobota, 22. januára 2022
Meniny má Zora, zajtra Miloš