Sťažnosti na zeleň i reštauračné hodiny
Polovica zo sťažností smerovala na nedodržiavanie prevádzkových hodín.
Z dvadsiatich štyroch sťažností mesto posúdilo 12 ako neopodstatnené, štyri ako opodstatnené, tri odstúpilo na vybavenie príslušnému orgánu. Tri podania boli anonymné a v dvoch prípadoch pisatelia odmietli doplniť potrebné náležitosti.
Z tých opodstatnených sťažností polovica smerovala na nedodržiavanie prevádzkových hodín reštauračných zariadení. Po týchto upozorneniach prišlo ku kontrole prevádzok, výzve na dodržiavanie všeobecne záväzného nariadenia a zvýšeniu kontrol zo strany mestskej polície. Konkrétnejšie informácie hlavný kontrolór odmietol uviesť s tým, že „v zmysle zákona sa nemôžu sprístupňovať“.
Témou týždňa Piešťanského týždňa sú petície. Viac sa dočítate v aktuálnom vydaní číslo 9, ktoré je v predaji od 25. februára.