Rady na dobrý spánok

  • Kultúra a spoločnosť
  • 22. februára 2012, 12:07
  • Autor:Alena Kopáčová

Rytmus striedania dňa a noci má vplyv na ľudský organizmus. Všetci sme podriadení životnému rytmu biologických hodín. Aby náš spánok mal naozaj zdravý účinok, fyzioterapeutka Alena Kopáčová vám ponúka zopár rád, ako si ho vylepšiť.

Do postele líhajte aspoň dve hodiny pred polnocou. Posledné jedlo konzumujte najmenej dve hodiny pred spaním. Tri hodiny pred spaním nič nepite. Čo najviac obmedzte nočný hluk, izbu dobre vyvetrajte. Pred spaním sa vyhýbajte sledovaniu akčných filmov a všetkým formám náročnej telesnej alebo duševnej práce.

0 Shares

Najnovšie správy

S veľkou bolesťou v srdci nám naša čitateľka z Piešťan poslala smútočné oznámenie o skone jej milovaného manžela a otca…
  • 28.01.2023, 08:00
  • Kultúra a spoločnosť / Piešťanský týždeň / Piešťany
Dnes je sobota 28. januára. Tento deň je Európskym dňom ochrany osobných údajov, Medzinárodným dňom mobilizácie proti jadrovej vojne a…
  • 27.01.2023, 23:00
  • Dobré ráno, Piešťany!
nedeľa, 29. januára 2023
Meniny má Gašpar, zajtra Ema